ثبت شرکت در عمان

قانون جدید ثبت شرکت به صورت 100% مالکیت از اول سال 2020 میلادی در کشور عمان اجرایی شد
ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان

در سال های اخیر، عمان رشد اقتصادی خوبی داشته و توانسته شرایط خوبی برای راه اندازی کسب و کارها ایجاد کند. جو دوستانه تجارت، ثبات سیاسی، زیرساخت های مناسب برای کسب و کارها و طرح های تشویقی مانند معافیت های مالیاتی از جمله مزایای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در کشور عمان است.

مزایای ثبت شرکت در عمان :
قوانین جدید سرمایه گذاری خارجی در عمان که از سال 2020 به اجرا درآمد، به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد در بسیاری از حوزه ها شرکت خود را تاسیس کرده و مالکیت صد در صد آن را بر عهده داشته باشند.

بعضی حوزه ها هنوز در اختیار عمانی ها می باشد یا نیازمند شریک عمانی یا همان کفیل می باشد.

با تاسیس شرکت در عمان به متقاضیان ویزای دو ساله داده می شود. که هر دو سال برای سرمایه گذاران اصلی قابل تمدید است.

پس از اخذ مجوزها و شروع به کار، اعضای خانواده درجه 1 سرمایه گذار اصلی می توانند ویزای 2 ساله عمان اخذ کرده و به این کشور مهاجرت کنند. این اقامت 2 ساله نیز در صورت واجد شرایط بودن به طور مداوم به صورت 2 ساله تمدید می شود. برای فرزند دختر مجرد بدون محدودیت سنی و برای فرزند پسر مجرد تا سن 21 سالگی می توان ویزای عمان اخذ کرد.

شما اگر قصد مهاجرت به عمان را دارید بهترین راه مهاجرت به عمان ثبت شرکت است. شما با ثبت شرکت در عمان می توانید برای خود و خانواده کارت اقامت عمان بگیرید و از مزایای زندگی در عمان استفاده کنید.

مجموعه مجان علاوه بر اجاره ماشین در عمان با خدمات ثبت شرکت و مهاجرت در خدمت هم وطنان عزیز می باشد.

 

برچسب : راهنمای ثبت شرکت در عمان, روش ثبت شرکت در عمان, بهترین شرکت ثبت شرکت در عمان, اجاره ماشین در مسقط, اجاره خودرو در عمان, اجاره ماشین در عمان, صادرات به عمان, فروش بلیط عمان, مهاجرت به عمان, معتبرترین شرکت ثبت شرکت در عمان

مجان أرض المستقبل - رنت ماشین عمان