توسعه طرح های مشترک اقتصادی ایران و عمان

در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر تجارت و صنعت عمان، بر توسعه طرح های مشترک اقتصادی دو کشور تاکید شد.
توسعه طرح های مشترک اقتصادی ایران و عمان

توسعه طرح های مشترک اقتصادی ایران و عمان

در دیدار سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با سعیدبن صالح مَسن، معاون وزیر تجارت و صنعت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را برای حضور کارخانه های ایرانی در این کشور و راه اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه ای و مالیاتی و اهدا زمین اعلام کرد.

در این  دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر تجارت و صنعت عمان، درخصوص راهکار‌های توسعه تجارت و مبادلات تجاری میان ایران و عمان سرمایه گذاری‌ های مشترک، تهاتر کالا، توافقنامه تجارت ترجیحی و حضور شرکت‌ ها و کارخانه‌ های ایرانی در عمان بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار صالح بن سعید مسن به بازدید خود از مجتمع‌های صنعتی و کارخانه‌های ایرانی در تهران و اصفهان اشاره کرد و گفت،  ایران بسیار پیشرفت کرده است و به همین علت خواستار سرمایه گذاری کارخانه‌ های ایرانی از جمله دارویی و لوازم خانگی در عمان هستیم.

سیدرضا فاطمی امین نیز به آمادگی ایران و شرکت‌ ها و کارخانه‌ های ایرانی برای سرمایه گذاری در عمان اشاره کرد و افزود، اکنون یکی از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی آماده احداث خط تولید در این کشور است.

توسعه طرح های مشترک اقتصادی ایران و عمان
مجان أرض المستقبل - رنت ماشین عمان